torsdag 25. september 2014

En liten takk til deg som leser bloggen min :)

Jeg kan nesten ikke tro det men det er faktisk hele 104 stykker som har delt innlegget mitt på facebook de siste dagene, og over 2500 stykker som har lest innlegget mitt til pårørende!

Må nesten bare si tusen takk til alle som har vært innom og som har delt innlegg :D

Jeg har alltid hatt en drøm om å kunne skrive om viktige temaer og få være med på å påvirke. At jeg skulle få oppleve dette på tross av kronisk sykdom er nesten helt utrolig. 

Jeg er veldig taknemlig, og håper dere liker innleggene mine. Legg gjerne igjen en kommentar om du har noe på hjertet. Kanskje du selv har en blogg om kronisk sykdom eller vil gjesteblogge her? Si ifra i så fall!

Klemmer fra Athene

PS, lik gjerne bloggen min på facebook for oppdateringer:

www.facebook.com/kronisksykmenoptimistisk

eller følg meg på twitter, brukernavn: kronisksyk

:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar